Bitech Company, cu sediul în București, România, face parte din grupul BiTre Italia Srl.
A fost înființată în anul 2000 și a devenit lider pe piața externalizării serviciilor.
Propune soluții inovatoare în domeniul Business Process Outsourcing (BPO), in special pentru serviciile de Contact Center (Call Center si Back Office), asigurând Clienților rezultate care ajută la creșterea rentabilității, reducând costurile acestora, și permițând alocarea mai multor resurse productivității si aspectelor strategice din activitatea lor de baza.
La 19 iunie 2009 Bitech Company a obținut certificatul SRAC si certificatul International IQNet, care atestă existența unui sistem de management al calității și a calității serviciilor în outsourcing conform normelor ISO 9001:2008.
Continuitatea serviciilor desfășurate pentru clienții Bitech Company este 24 de ore din 24, 7 zile di 7, pentru tot anul.
Putem spune ca 90% din clienții noștri au colaborări active cu Bitech Company, fără întrerupere, de mai mult de 5 ani, cu rezultate si performante la înălțimea așteptărilor.
Vârsta medie a personalului nostru este de 29 de ani și tocmai de aceea societatea noastră se poate defini fără nici o îndoială, o societate dinamică, proiectată în viitor și spre inovare.