De ce sa-ti externalizezi serviciile?

04January

De ce sa-ti externalizezi serviciile?

Există o mulțime de avantaje ale externalizării serviciilor de call center. Consumatorii de astăzi se așteaptă să poată cumpăra produse și servicii la orice oră din zi sau din noapte. De asemenea, se așteaptă să primească ajutor atunci când au nevoie. Fie că este vorba despre returnarea unui produs, căutarea de asistență tehnică, rezolvarea problemelor cu facturarea sau pur și simplu căutarea de informații despre un produs sau serviciu, ei doresc să o facă în programul lor, nu al dvs.

Departamentul relații clienți  îi poate alunga pe aceștia dacă nu abordează strategia potrivită și cu siguranță îți vor trage în jos afacerea. Serviciul superior pentru clienți vă diferențiază de concurență și crește retenția clienților. Cu un centru de apel 24/7 instruit în nuanțele produselor, serviciilor și modelului dvs. de afaceri, puteți oferi de fiecare dată o experiență de serviciu pentru clienți exemplară, totul în timp ce vă concentrați pe ceea ce faceți cel mai bine – oferiți produse și servicii clienților dumneavoastră.

Doar câteva dintre numeroasele beneficii ale externalizării serviciilor de call center includ:

Rezultate de vânzări crescute.
Mentalitatea de „gratificare instantanee” a consumatorilor de astăzi se aplică atât vânzărilor, cât și serviciilor pentru clienți. Să presupunem că cineva decide că trebuie să aibă produsul dvs. la ora 22:00. sau într-un alt fus orar la jumătatea lumii. Dacă nu sunteți deschis pentru afaceri, acel client potențial va găsi un concurent care este. Multe sondaje arată că 9 din 10 clienți nu vor lăsa un mesaj vocal atunci când iau în considerare achiziții. Cu un centru de apel 24/7, clienții aflați la coadă au șanse mai mari să devină clienți plătitori!

La fel de important, un serviciu de răspuns 24 de ore pe zi vă oferă acces nonstop la clienții dvs. Interacțiunea directă cu clienții este cea mai eficientă modalitate de a crește vânzările. Cu un centru de apel 24/7, puteți genera mai mulți clienți potențiali și puteți realiza mai multe vânzări prin interacțiune personalizată cu piața țintă.

Operatorii live fac diferența.
Consumatorii de astăzi urăsc sistemele automate de telefonie și mesageria vocală. Un call center 24/7 vă oferă operatori bine pregătiți, care știu să răspundă la întrebări, să rezolve problemele legate de serviciul clienți și să crească vânzările în timp util și profesional. Operatorii live pot îndeplini o mare varietate de sarcini pentru a îmbunătăți serviciile și satisfacția clienților:

Răspunsul la apeluri generale primite
Efectuarea de apeluri de ieșire
Urmărirea clienților potențiali generați pe web
Gestionarea reclamațiilor clienților
Stabilirea întâlnirilor
Generarea de lead-uri
Oferirea de suport tehnic
Preluarea rezervărilor pentru seminarii și alte evenimente
Furnizarea de servicii de răspuns în situații de urgență

Agenții profesioniști cei mai bine pregătiți adaugă, de asemenea, o notă personală în a face afaceri cu compania dumneavoastră. Când li se oferă posibilitatea de a alege între a face afaceri cu un profesionist prietenos, bine pregătit sau cu un robot telefonic impersonal, clienții vor alege de fiecare dată operatorul live.

Agenții motivați lucrează în tandem cu software-ul centrului de apeluri pentru a oferi asistență personală și automată pentru perioadele cu volum mare de apeluri, situații de criză, cum ar fi rechemarile, sau pur și simplu pentru a vă ajuta cu operațiunile de afaceri de zi cu zi. Asistența telefonică 24/7 se ocupă de cele mai presante sarcini ale centrului de contact, ceea ce vă permite să acordați propriilor clienți atenția pe care o merită. Amintiți-vă, avantajele externalizării serviciilor pentru clienți nu sunt toate în soluții automate sau în tehnologia superioară de backend. Uneori, aceștia se concentrează pe o linie de front profesionistă și politicoasă a personalului de comunicare cu clienții – și asta este exact ceea ce oferă agenții noștri!

Productivitate îmbunătățită și costuri de operare reduse.
Fiecare afacere se străduiește să găsească echilibrul potrivit între furnizarea de servicii excelente pentru clienți și realizarea muncii pentru a produce produsul sau serviciul. Cu toate acestea, instruirea personalului dumneavoastră pentru a răspunde și a gestiona apelurile clienților într-o manieră profesionistă implică un proces costisitor și consumator de timp. De asemenea, necesită să se confrunte cu zilele de boală, absențe, vacanțe și alte probleme ale angajaților care măresc nevoile de personal și toate costurile aferente acestora.

Un centru de call center 24/7 oferă o soluție de comunicații rentabilă, care economisește timp și bani pentru afacerea dvs., executând fără probleme multe dintre responsabilitățile de rutină ale companiei dvs., cum ar fi vânzări, asistență pentru clienți, introducere de date, stabilire de întâlniri, expediere după program. Centrul de apeluri se ocupă de orice, de la angajarea de personal și formarea agenților de apel până la furnizarea de software, tehnologie și un centru de apel în afara amplasamentului – astfel încât să nu fie nevoie. Drept urmare, angajații dvs. își pot îndeplini sarcinile mai eficient și se pot concentra pe ceea ce fac ei cel mai bine… și vă puteți bucura de toate beneficiile externalizării serviciilor de call center, de la costuri de operare mai mici la clienți mai mulțumiți!

 

Posted by Laurențiu Barbu  Posted on 04 Jan 
  • Post Comments 0

    Drop us a line

    Your email address will not be published. Required fields are marked *