- 10December
-
5 motive pentru a-ti externaliza serviciile de customer support
Serviciul pentru clienți este un aspect important al oricărei afaceri. De fapt, poate crește sau distruge o
companie, indiferent de cât de recunoscută este aceasta pe piață. În această eră a marketingului
relațional, este vital să facem fiecare contact cu clienții cât mai pozitiv și productiv posibil.O modalitate de a vă îmbunătăți serviciul pentru clienți și de a câștiga loialitatea consumatorilor este
prin externalizare. Angajarea unui furnizor terț pentru a vă gestiona operațiunile de asistență pentru
clienți vă poate oferi beneficii substanțiale și pe termen lung, cum ar fi:
Reducerea costurilor
Organizațiile care își desfășoară propriile departamente de contact și de gestionare se confruntă adesea
cu costuri mai mari. Outsourcing convertește costurile fixe în costuri variabile și vă permite să bugetați
eficient. Nu este nevoie să investiți în formarea angajaților sau în achiziționarea de tehnologie scumpă.
Externalizarea serviciului pentru clienți către un furnizor de încredere vă poate ajuta să economisiți
cheltuieli de capital, timp și eforturi suplimentare.Acces la expertiză calificată
Furnizorii profesioniști de externalizare au echipe dedicate pentru a oferi servicii remarcabile pentru
clienți, care pot oferi afacerii dumneavoastră un avantaj competitiv. Acest personal are expertiză și
abilități diverse în diferite industrii și tehnologii care vă pot ajuta să obțineți o calitate superioară și o
competență de neegalat în serviciul clienți.Creșterea eficienței și competitivității
Externalizarea serviciului pentru clienți vă asigură că clienții dvs. primesc ajutorul de care au nevoie
atunci când au nevoie. Acest lucru îi va face mai fericiți.
Concentrare pe lucrurille cu adevărat importante
În fața concurenței, externalizarea asistenței pentru clienți vă permite, în general, să vă concentrați pe
domeniile de bază ale afacerii dvs., concentrându-vă în același timp pe procesele sale strategice pe
termen lung. Acest lucru vă va permite să progresați și să rămâneți în fața concurenței.Obțineți venituri mai mari
În cele din urmă, furnizorii de servicii pentru clienți pot colabora cu dvs. pentru a genera venituri prin
operațiunile dvs. de asistență clienți prin îmbunătățirea unor valori precum rezoluția la primul apel,
timpul mediu de manipulare, satisfacția clienților.Posted by Laurențiu Barbu Posted on 10 DecDrop us a line
Post Comments 0