De ce sa lucrezi în call-center?

25May

De ce sa lucrezi în call-center?

Nu există persoană să nu fi auzit de call-center măcar odată în viață și cu siguranță cu toții am cunoaștem măcar o persoană care a lucrat într-un call-center sau poate chiar unii dintre noi au avut un astfel de job. Probabil te întrebi de ce atât de multe anunțuri despre call-center peste tot și de
  • Posted by Laurențiu Barbu  Posted on 25 May  0 Comments
  • Read More
08April

Buna ziua, va sun de la call center!

Mii de operatori poartă zilnic convorbiri telefonice diferite din punctul de vedere al interlocutorilor și al situațiilor întâlnite, dar numai o parte dintre ei reușește să obțină un rezultat pozitiv în urma apelului telefonic și să-și îndeplinească, astfel, obiectivul propus. Știu bine acest lucru și angajații Bitech, care se străduiesc în fiecare zi să fie
  • Posted by admin-bitech  Posted on 08 Apr  0 Comments
  • Read More
08April

Serviciile Bitech solutioneaza “E-Credit prin Cetelem”

In Iunie 2014 a debutat campania E-Credit, un proiect Emag in colaborare cu Cetelem ce are ca scop simplificarea achizitiilor de produse in beneficiul cumparatorului. In Romania, Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum si in top 3 pe piata cardurilor de credit, beneficiind de experienta de peste 50 de ani a
  • Posted by admin-bitech  Posted on 08 Apr  0 Comments
  • Read More