De ce sa-ti externalizezi serviciile?

04January

De ce sa-ti externalizezi serviciile?

Există o mulțime de avantaje ale externalizării serviciilor de call center. Consumatorii de astăzi se așteaptă să poată cumpăra produse și servicii la orice oră din zi sau din noapte. De asemenea, se așteaptă să primească ajutor atunci când au nevoie. Fie că este vorba despre returnarea unui produs, căutarea de asistență tehnică, rezolvarea problemelor
  • Posted by Laurențiu Barbu  Posted on 04 Jan  0 Comments
  • Read More
10December

5 motive pentru a-ti externaliza serviciile de customer support

Serviciul pentru clienți este un aspect important al oricărei afaceri. De fapt, poate crește sau distruge o companie, indiferent de cât de recunoscută este aceasta pe piață. În această eră a marketingului relațional, este vital să facem fiecare contact cu clienții cât mai pozitiv și productiv posibil. O modalitate de a vă îmbunătăți serviciul pentru
  • Posted by Laurențiu Barbu  Posted on 10 Dec  0 Comments
  • Read More
02August

Ce este telemarketing-ul si cum iti poate salva compania?

Ne aflăm în perioada în care fiecare companie își dorește să-și dubleze profitul pentru a recupera toate veniturile pierdute în perioada de lockdown. Mulți s-au reorientat spre a-și promova afacerile și companiile în zona de social media, însă există multe alte tehnici și metode prin care vânzările pot crește dacă ai în plan să colaborezi
  • Posted by Laurențiu Barbu  Posted on 02 Aug  0 Comments
  • Read More
01July

Cum a aparut activitatea de Call Center în România?

Un call center își ia activitatea prin intermediul unui spațiu de lucru deschis extins pentru agenții call center, cu stații de lucru care să includă un calculator pentru fiecare agent, un set de telefon, setul cu cască conectat la un comutator de telecomunicații, și una sau mai multe stații de supraveghere. Acesta poate fi operat
  • Posted by Laurențiu Barbu  Posted on 01 Jul  0 Comments
  • Read More
25May

De ce sa lucrezi în call-center?

Nu există persoană să nu fi auzit de call-center măcar odată în viață și cu siguranță cu toții am cunoaștem măcar o persoană care a lucrat într-un call-center sau poate chiar unii dintre noi au avut un astfel de job. Probabil te întrebi de ce atât de multe anunțuri despre call-center peste tot și de
  • Posted by Laurențiu Barbu  Posted on 25 May  0 Comments
  • Read More
08April

Buna ziua, va sun de la call center!

Mii de operatori poartă zilnic convorbiri telefonice diferite din punctul de vedere al interlocutorilor și al situațiilor întâlnite, dar numai o parte dintre ei reușește să obțină un rezultat pozitiv în urma apelului telefonic și să-și îndeplinească, astfel, obiectivul propus. Știu bine acest lucru și angajații Bitech, care se străduiesc în fiecare zi să fie
  • Posted by admin-bitech  Posted on 08 Apr  0 Comments
  • Read More
08April

Serviciile Bitech solutioneaza “E-Credit prin Cetelem”

In Iunie 2014 a debutat campania E-Credit, un proiect Emag in colaborare cu Cetelem ce are ca scop simplificarea achizitiilor de produse in beneficiul cumparatorului. In Romania, Cetelem IFN SA este lider pe piata creditelor de consum si in top 3 pe piata cardurilor de credit, beneficiind de experienta de peste 50 de ani a
  • Posted by admin-bitech  Posted on 08 Apr  0 Comments
  • Read More